Vyhledávání
Otázky a odpovědi pro studenty

Důležité telefonní linky
+420 22438 linka
Helpdesk 4444
Správa IT FŽP 3744
Podpora uživatelů 3810
DTP 3741
Vrátnice FŽP 3772
Ostraha ČZU 2197
Podatelna 2098
Správa telefonní sítě 4777

Náměty na rozšíření rozcestníku prosím zasílejte na e-mailovou adresu: kottt@oikt.czu.cz

Helpdesk ČZU


Co je Helpdesk?
Helpdesk ČZU je tzv. Single Point of Contact, tedy jednotné místo pro nahlašování požadavků a incidentů. Pracovní doba Helpdesku je od 7:00 - 17:00. Helpdesk sídlí v budově rektorátu v místnosti 003. Pracovníci heldpesku jsou zaměstnanci OIKT.
Kontaktování Helpdesku
Helpdesk můžete kontaktovat následujícími způsoby:
1) Pomocí webové aplikace http://helpdesk.czu.cz. Návod na použití aplikace je ke stažení zde.
2) Pomocí e-mailové adresy helpdesk@czu.cz.
3) Telefonicky na +420 22438 4444.

Univerzitní informační systém - UIS


Přístup do UIS
Univerzitní informační systém (UIS) je dostupný na adrese http://is.czu.cz/. Pro přístup klikněte na odkaz Přihlášení do osobní administrativy UIS a zadejte Váš login a heslo.
Změna hesla v UIS
Změnu hesla provedete kliknutí na odkaz Změna hesla v části "Nastavení informačního systému" (nutno kliknout na šipku, která zpřístupní všechny odkazy).
Po úspěšné změně hesla dojde k synchronizaci hesla s ostatními portály (Novell, E-student, E-mail, Moodle). Synchronizace hesla trvá cca 1 minutu.

Pokud máte heslo zadané administrátorem, z bezpečnostních důvodů není možný přístup k e-mailu, novellu a dalším portálům. V případě, že máte heslo nastavené administrátorem, po přihlášení do UIS se zobrazí následující informace. Heslo si změňte kliknutím na odkaz zde.
Ztráta hesla do UIS
V případě, že jste heslo do UIS zapomněli, kontaktujte pracoviště Helpdesk ČZU, které provede změnu nastavení nového hesla.

E-mailová schránka (Office 365)


Používání studentské e-mailové schránky
Problematice studentskáých e-mailových schránek se věnuje kurz v IS moodle.

Odkaz na web OIKT


Návody pro studenty