Více informací naleznete v přiloženém letáku.
Einladung zur Abschlusskonferenz der Projekt Quellen verbinden, die am 29. November 2018 von 10 bis 16 Uhr stattfindet.
Weitere Informationen finden Sie in der beigefügten Broschüre.
Základní informace o projektu
Číslo projektu: 100249739
Název projektu: Prameny spojují krajiny a státy - environmentální vzdělávání a kooperace v regionu Liberec- Zittau
Poskytovatel: EU - Saská rozvojová banka
Program: Program Interreg spolupráce Svobodný stát Sasko – Česká republika 2014–2020
Hlavní příjemce: TU Liberec
Řešitel: Mgr. Jiří Šmída, Ph.D.
Partneři: TU Dresden, ČZU v Praze
Řešitel za FŽP: prof. RNDr. Dana Komínková, Ph.D.
Kontaktní osoba a administrace projektu: Ing. Michaela Kopřivová Stejskalová, Ph.D
Řešitelský tým za FŽP: Ing. Lucie Součková, Mgr. Michal Bílý, Ph.D., doc. RNDr. Emilie Pecharová, RNDr. Tomáš Vitvar, Ph.D., doc. Ing. Kateřina Berchová, Ph.D.
Doba řešení: 2016 - 2019
Celkové náklady projektu: 1 267 568,28€
Náklady za FŽP: 381 943,30 €
Web: http://quellen.tul.cz/
Facebook: https://www.facebook.com/pramenyspojuji/?fref=ts
Rozhlas: http://prehravac.rozhlas.cz/audio/3736870
Summary Hlavním cílem projektu je vytvoření kooperační sítě akademických i mimoakademických institucí působících přímo (sídlo v území) nebo nepřímo (aktivity prováděny s dopadem na území) v příhraniční oblasti Liberec–Zittau (dále POLZ). Jejím účelem je společné environmentální vzdělávání, transfer know-how, mobilita studentů a odborníků v oborech geografie, hydrologie a ekologie pramenných oblastí v oblasti POLZ a jejich hospodářského využití. Síť postaví základy pro vznik akreditovaného double-degree vzdělávacího programu.
Projekttitel: Quellen verbinden Landschaftseinheiten und Staaten - Umweltbildung und Kooperation in der Region Liberec - Zittau
Zusammenfassung: Hauptziel ist Erstellung eines Kooperationsnetzes akademischer und nichtakademischer Institutionen, die direkt (Sitz im Gebiet) oder indirekt (von außerhalb) in der Grenzregion Liberec-Zittau (GRLZ) wirken. Sein Zweck ist eine gemeinsame Umweltbildung, der Transfer von Know-how und die akademische Mobiliät in den Fächern Geograhie, Ökologie, Hydrologie und wirtschaftliche Nutzung der Quellgebiete in der GRLZ. Es werden Grundlagen eines akkreditierten Double-degree-Bildungsprogrammes entwickelt.